Wednesday, April 22, 2009

Imbasan Memori dalam hidup aku




minggu depan adalah happy anniversary aku dan suami aku.
28 april 2007 kita org kawin.

so aku nak mengimbau memori kegembiraan di dalam hidup aku. heeheheh...
memori yang telah membawa aku ke alam rumahtangga (dulu gatal ha, rasakan..)
emmm memang ada suka dukanya lah juga.
memang adalah juga drama-drama hindustan, swasta, gov semua adalah...
terkeluarlah juga ayat"awak hantar saya balik umah bapak saya"(hehehehe)
tawakkaltu...

apabila tengok gambo perkahwinan aku yang tak di edit-edit lagi oleh suami aku, hingga ada perancangan nak ambil semula di studio tahun ni. rindu sangat nak kembali pada hari tersebut...(ada makna ni)

tergambar lagi senyum kambing aku di sisi keluarga suamiku dan keluarga ku..

baru aku sedar sekarang bukan mudah untuk melalui hidup dengan org yang kita sayang kerana asalnya dia asing dalam hidup kita yang dulu.

tapi itulah yang telah Allah janjikan dalam hidup ini.(Alhamdulillah)

sambg.............chapter 2

No comments:

Post a Comment