Wednesday, April 22, 2009

Imbasan Memori dalam hidup aku ke 2


apabila melangkah ke alam perkahwinan...
mula tergedik-gedik nak mengandung..
yelah rasa susah hati apabila dengar kawan-kawan yang bunting pelamin.
tapi aku dah dekat 6 bulan kawin tak hamil lagi..
bermasalah ke aku ni...
last-last pergi lah check doktor...
doktor kata rahim aku keberlakang...
sedihnya....
so ramailah yang suggest pergilah urut, pergilah cari bidan kat cheras tu.
rupanya rahim aku duk sebelah kanan je...
paling tak di sangka waktu mengurut tu aku dah pregnant, 2 minggu....(yahoo!)
bulan november dapat kesan tu...
happy tak terkira bila buat test sendiri, psl dah lambat dtg period.
tapi laki aku ngan ayah aku buat lawak lak.
katanya tak mungkin, tu cuba tekaan semata-mata.
cis berdebah, suamiku ini...
cakap i love u u lap me...(bila dah ada mcm tak mau mengaku) wah mcm dlm drama lak.
tak lah...dia lah manusia yg paling happy...
tapi baru aku tahu betapa susahnya arwah mak mengandung kan aku selama 9 bulan.
susahnya dek non...mcm-mcm hal.
dgn muntah..muntah..
sakit situ sakit sini...
bila makin besar perut makin susah nak berjalan, bangun nak tido...
Allah tuhan saja yg tahu tu...
tapi seronoklah juga mengandung ni..

tapi paling best ayat aku sendiri..
ayang ni comellah...

No comments:

Post a Comment