Wednesday, June 17, 2009

SABUN AJAIB


antara percaya dengan tidak saja.
tapi inilah yang aku nak cite ni.
kawan di IGB ni, dia ni beritahu aku dia ada jual facial bar. so aku ingat mungkin dia buat perniagaan bergerak agaknya. so aku pun oklah nak jadi customer. rupanya dia nak memperkenalkan satu produk yang di panggil sabun ajaib.
heheheh...sebenarnya namanya EUMURO. sabun ni dari tanah liat lavar berapi tu. so kesannya memang cepat dari luaran.
kakak yang bernama Ella ni ada masalah jerawat yang banyak. so bila dia pakai saje produk ni, muka dia terus menjadi licin dan jelita. jadi semua kawan-kawan beli lah apa bila melihat memang ajaibnya sabun ini. heheheh...tp sebenarnya lau nak jadi cantik akan jadi juga,tapi lau kulit orang tu tak sesuai pun tak akan jadi juga. hehehehhe...apa pun aku dah try satu bar yang harganya RM 95.00 satu bar. kecil je sabunnya. takpelah, sambil membantu kita kena usaha untuk jadi cantik. hehehehehe...
nak tahu keputusannya kita tunggu...

No comments:

Post a Comment