Wednesday, June 17, 2009

MY FAVOURITE






emm..dulu aku suka tengok style japan, taiwan dan korea.
aku memang gile ngan cite dia org dan style dia org, cute bangat..
pernah terfikir nak amik fesyen kat uitm, tp aku tak minat melukis lak.
heheheh...dulu aku susah nak beli baju yg harga rm 30 ke atas. dengan diri sendiri pun berkir atau..
lau tengok kawan-kawan beli waktu belajar dulu memang jealous giler. tapi aku pendam jelah. waktu kije lak, aku masih biasa je. nak beli baju yang aku minat, teringat adik-adiklah. bila aku beli hancus baju aku tu coz pakai kongsi-kongsi. wahhh!!! dlm hati menangis oh. pas tu dah kawin pun aku catu gak, pasal gaji kecil. tak kan nak harap laki. laki dah kena bayar macam2, so kenalah tolong. pa stu dapat baby lak.. masih ku tangguhkan. tapi alhamdulillah, berkat sabar gaji sekarang ni ada lebihan tuk shopping sekali sekala. heheheh... dapat lah sepasang dua. tapi badan lak gemuk hehehehehe....

aku suka semuanya. bila boleh dapat ni..
lalai keduniaan macam nilah..sok mati pakai baju tak berjahit putih je warnanya.
hehehehehe....sedarlah wahai Siti Ramzan, udah..udahlah...

No comments:

Post a Comment