Sunday, June 14, 2009

KELAS KEK & PASTRI





aku dah lama pendam hasrat dan impian untuk masuk ke kelas buat kek. aku menysal betul tak belajar dari dulu lagi. patutnya dah tahu minat memasak tu lebih nape aku tak ambil kursus katering atau perhotelan. aku sibuk nak ambil penulisan skrip. asalnya waktu kecil dulu aku pernah tanam cita-cita nak hasil tulisan aku keluar televisyen ataupun satu hari nanti muka aku nak keluar di kaca televisyen atas hasil kerja aku ni walaupun satu je. last aku terbabit dalam dunia teater dan impian aku untuk berlakon di atas pentas ISTANA BUDAYA tercapai juga. gambar-gambar aku terpampang gak di majalah dan juga poster. hehehehhe

aku dah cari area kota damansara ni. akhirnya jumpa juga sebuah sekolah di sini. tapi yuranya untuk sebulan rm 600 untuk 4 kelas. itu untuk program basic saja. lepas tu nak upgrade level rm 600 setiap level. emm...separuh dari gaji aku tu,lau tak banyak benda nak ditanggung aku tutp mata je. takpe, aku dah start menyimpan sekarang ni. insyaalah pasti aku akan masuk juga ke sekolah tu.
http://www.2decoratecakes.com/index.php?p=catalog&parent=119&pg=1

No comments:

Post a Comment